En blåsig dag!



Ja. Nu har jag städat.
Ni vet såna där högar som blir?
Med massa olika papper och tidningar och sånt..?
Såna är min mamma expert på att lämna. ÖVERALLT!
Vad gör man med det liksom?
Tänk om nåt är viktigt.. Man kan ju inte bara slänga det..
Men när jag städar så städar jag! Jag kan inte lämna såntdär..
Då ser det ju ännu stökigt ut när man är klar..
Nä, fy för pappershögar!!

Har vart ute och gått en promenad idag också..
Men, ojj vad det blåste..
Jag vinglade till å med till några gånger..
Jag har nog blivit för lätt.. He He.. =)

Annars går jag mest och väntar på att det ska bli kväll så att jag kan åka till stan.
Ja, ja.. snart så.. =)

Börjar bli nervös för matchen imorrn..
Får hoppas att jag får annat att tänka på ikväll..
Och på tal om det så blir det nog ingen blogg ikväll..
Men vi får se.. man ska aldrig säga aldrig..




Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får börja anända nån tjusig käpp nr du är ute och går.Det blåser mycket här också.

Kram

Biggan

2008-10-24 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0