SPA-eftermiddag & Hemmafru..



Jag är så dålig på att blogga i veckorna, men det ÄR ju för att jag är i skolan...!
Jag vill mest blogga när jag har en massa roligt att berätta, men deftersom det inte händer så mycket roligt så blir jag dålig på att blogga..

So.. I can tell you about me and Kajsas SPA-afternoon.. (Jag kan berätta om min och Kajsas SPA-eftermiddag..)

Kajsa var min militär i nästan 2 timmar till å börja med.. I gymet å i gympasalen alltså..
Jag vrålade oftast i slutet av varje övning, och trodde att den drabbade muskeln skulle gå av..
Men vi jobbade på flitigt och sen avlutade vi med lite SPA i bastun.. Vi oljade, filade, tvättade, peelade (skrubbade), ansiktsmaskade å gud vet allt..
Det var i alla fall helt underbart skönt! (Och ja, Titti. jag fick lite flash-backs.. denna var dock inte lika grön!)
image200

Det lilla misstaget jag gjorde var dock när vi skulle olja in hårbotten (som vi sett att dom gör i tv-programmet "Du är vad du äter")..  Jag tog lite för mycket olja nämligen, så nu ser mitt hår blött ut.. DÄRFÖR fick Kajsa göra flätor i mitt hår, skitsnyggt!
image199


Idag har jag lekt hemmafru.. Jag har bakat världens godaste blåbärs-cheesecake...
image201

och bakat müslibröd!
image202


Jag och Guran har blivit goda vänner igen.. Vi kommer bra överens, och på söndag ska vi både spela och sjunga tillsammans, det ni!!
image203


Imorgon och på lördag ska jag jobba.. Har fått lite extra-knäck hos Pärs bror.
På lördag kommer klassen och kollar schlager, det ska bli kalas!

//Milian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0