Laisvall i 24 timmar..



Och just nu faller snöflingorna vackert i Skellefteå. Plus 3 grader. Oj, vad jag njuter =/

Det blev Laisvall i helgen. Eller.. 24 timmar typ..
Pär har i alla fall nu bevisat att han inte är riktigt normal:
image191
image188
image189
image190
image193

Ser ni att han blöder i pannan..? Det är efter iskanten i vattnet som han slog i när han dök...

image192

Jag stog på strandkanten helt hysterisk för att han bara låg där och plaskade utan att säga ett ord..
Jag trodde ju han hade fått hjärtstopp eller nåt.. Pärs pappa spelade tydligen in allt på film också, och där hör man tydligt en panikslagen Emilia som skriker: NAI, De ÄR INT KUIL LÄNGRE! KOM UPP NIU!!!
Kärring som man är....

Vi fick också umgås med lilla Tilde för första gången.. Typ världens sötaste hundvalp..
Jag var tvungen att lägga en sko bredvid henne och ta kort så att ni skulle få se hur liten och är..
image194

Och tro nu inte att jag tvingade min karl till å va med på dethär kortet.. för det ser ju VERKLIGEN INTE ut så..
image195

image196

image197

image198


Skål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0