I'm a fool..


Meddelande från träningsidioten:

Hej mina damer och herrar.
Så mycket som jag tränar just nu har jag aldrig gjort i hela mitt liv.
Är ute och promenerar 45 minuter innan frukost (alltså typ kl.07.30) och sen tränar jag styrka och lite kondition varje eftermiddag.
Jag är typ schhukt (sjukt) bra.

Jag längtar hem. Men idag är det bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem. 4 juni. (en liten påminnelse bara..)

Ikväll är det Barnmorskorna på tv. Jag älskar det programmet.
På tal om barnmorskor så har jag ju tänkt att utbilda mig till det..
På fredag har jag matteprov. Geometri. Känns som om det ska gå bra. Bara jag får repetera lite innan bara.
Pratade med VUX (nya namnet på Komvux tydligen), och dom brukar skicka in svar om eventuell antagning vid midsommar.. Lite för sent enligt min mening. Man vill väl ändå vea lite mer på våren så man hinner att planera inför hösten..?
Där sa hon i alla fall att jag antagligen inte kommer att få plugga upp Historia och Svenska som jag hade tänkt. Har man ett betyg redan, blir man nämligen inte prioriterad före de som inte har det. Men det säger ju sig självt. Lite trist bara eftersom man tydligen inte ska få plugga upp ämnen alls efter årsskiftet..
Så.. som det ser ut nu så är det Naturkunskap B och Biologi A jag ska plugga.. MEN, för att få studiepengar för Heltidsstudier så måste jag läsa 200 poäng till.. så.. nu måste jag alltså välja fler ämnen som jag inte redan läst.. Ska gå in och kolla nu vad det kan tänkas bli..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0