Mmm.. Amanda...!



Amanda Jensen är verkligen grym. Mmm.. Jag skulle kunna lyssna på henne dygnet runt.

Imorgon är jag ledig. Ska bli så skönt. Åka till stan å stadsvandra eller nåt.. Det blir bra vilket som..
Jag är ju ledig!
Och så rep på kvällen, kan inte bli bättre!

Ikväll blir det möte med tjejerna igen. Oj, så kaffet ska flöda.. Dessvärre brukar det sluta med att en å annan cigarett inhaleras.. men, men.. på sommarn har jag ju rökt förr och sen slutat.. Det blir nog bra..

Här kommer ett desperat rop. JENNY THOMASSON!! JAG HAR BEHOV AV ATT TRÄFFA DIG!!!!

Fick äntligen min mens idag. Herregud..det har varit en lång vecka utan.. Jösses. jag trodde nästan att jag var gravid där ett tag.. Det hade inte riktigt vart så bra tajming. UH! PUST!


Mer händer det inte.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0