It cut's like a knife.



Nu är jag äntligen hemma! Känns väldigt skönt. MEN jobbigt.
Nu ska jag vara den gamla Emilia igen. Den Emilia som alla känner sen innan. Eller...
Jag vet inte hur jag ska formulera mig.. Men det känns inte riktigt bra i min själ.
Jag har ont i själ och hjärta. Och jag vill inte fläka ut alla mina tankar här..
Som sagt, hade det bara varit jag som varit aktuell i domhär tankarna hade det väl varit en sak. Men nu rör det andra också..

Jag ska försöka leva som jag vill, och må bra med det. Men "It cut's like a knife", som Bryan Adams sjunger..
Oj vad dethär blev svårt att tyda för er som inte fattar vad jag pratar om..

Jag har i alla fall börjat jobba och är jättepeppad! Jag tycker jobbet är riktigt roligt och väldigt givande.
Det känns som om jag har lite extra att ge nu efter inte ha kunnat jobba normalt på 6 år..
Hemtjänsten är verkligen ett BRA jobb. Det är inte alls som man har hört...







I can't stop this thing we started.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0