Facebook.


Ja jösses. Till slut gav jag mig. Jag har sett hur alla blir beroende av Facebook så jag hade bestämt mig för att inte skaffa något konto... Tills nu..

I helgen har det varit rock'n roll i hela 48 timmar!
2 Spelningar. GRYMT roligt.
Jag är bara helt fylld av lycka när jag står där på scenen. Jag verkligen älskar det!
I fredags spelade vi i Klinte och igår spelade vi i Hemse. Totalt skitkul.
Men idag är man lite mör..

Så vad ska man hitta på ikväll då? Jag är ledig. Ska bara jobba några timmar uppe i Sanda.
Jag vill ut och cykla.. LÅNGT! Någon som vill hänga på?

Snart är det Juli.. Sommaren går fort.
I fredags kom 2 av mina kusiner från Bryssel. Det är ett säkert sommartecken.
Imorgon kommer en till å den 5:e Juli en till och min morbor.. I love it!

Saknar Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0