Stackars mig.



Vaknade med feber imorse.. insåg ganska fort att jag fått urinvägsinfektion. Det har liksom trappats upp de senaste dagarna. Det var ett rent helvete att sätta sig på toan imorse..

Fick åka till doktorn i Hemse på en gång när jag ringde. Det värkte i både rygg och mage och hade dessutom feber, och då fick man komma på en gång i fall det var något farligt på G. Doktorn blev nervös för att jag var gravid, hade klamydia eller äggstocksinflammation. Eller som vi hoppades, en vanlig urinvägsinfektion.
Och ja.. det blev långa minuter medan vi väntade på svaret...

Men, jag hade urinvägsinfektion och en rejäl infektion i kroppen. Klamydian vet jag inget om, hon skulle ringa senast fredag om det var något. Men vem skulle kunnat ha gett mig det undrar då jag...?

Har sovit i omgångar idag, sammanlagt 3 timmar. Jag tror jag är sjuk..

None
Miss, Miss K...





Love aint no stranger - Whitesnake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0