Sjuk. andra gången på 3 veckor.


Jösses vad tiden går fort på sommaren.. Har folk verkligen tid att sitta framför datorn?
Tydligen eftersom jag måste uppdatera min blogg..

Kajsa kom i torsdagskväll! Det var underbaraste underbart!
Vi hade riktigt fina dagar där till på lördagen då jag inte var så fit for fight längre..
Kajsa åkte hem i måndagsmorse tror jag.. Dom här dagarna är som ett stort töcken..

Bröllop i Lördags alltså. Mycket fint. Magnus & Johanna Svensson. Fint.
Har inga bilder här å nu tyvärr.
Jag hade i alla fall ont i magen hela dagen. Jag, syrran å kusin Nicole serverade å det gick helt okej.
Kom hem på natten, spydde som en gris.
Gick upp på morgonen, ställde mig och hulkade i slasken i köket.
Vaknade senare på dagen med feber och förkylning.
Fick hosta dagen efter.
Låg däckad i 3 dagar.
Febern tog slut och diarrén tog vid.

Idag är jag okej, men kan inte jobba.
Man ska vara diarré-fri i 48 timmar innan man får jobba.

Ja, det var min vecka. det har inte hänt så mycket alls.
Jo, jag kämpade mig till Lasse Winnerbäcks konsert såklart. Igårkväll.
Lika underbart som alltid. Trots vissa magproblem från min sida. Men jag käkade några piller som sätter stopp i magen, så det gick bra.

Nu är jag helt slut efter att ha skrivit dethär. Min kropp orkar INGENTING.
Hoppas jag blir bättre snart.

Imorgon får jag min första lön!
Tjo & Tjim från Valldammsvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0