Acidophilus & Bifidus.


Och här sitter jag och bälgar yoghurt med acidophilus och bifidus.
Jag har ont i magen. Penicillinet har tydligen raderat ALLA mina bakterier i magen, även dom bra bakterierna.
Suck. Jag vill bli frisk.
Jag ska nu såfort jag blivit lite friskare ut och cykla varje dag. Nu har jag slappat alldeles för länge..

Snart kommer Kajsa! min Kajsa! Då blir jag alldeles lycklig. Hon finns alltid där för mig. Vi gör aldrig slut.

Nu har jag sålt min förlovningsring. 1500:- spänn blev det. Det är jag ganska nöjd med faktiskt..
Jag vill inte ha den kvar.

Kan ingen knäppa med fingrarna så jag blir frisk??

Jag saknar Anders.


None
Nakna flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0