1-års jubileum.


Hej & Hå!

Är mycket piggare idag. Har slutat med penicillinet vilket gör att mig mage inte gör ont längre! =)

Känns lite konstigt att vara hemma från jobbet när man är frisk..
Men hon ville veta redan igår imorse om jag skulle jobba i helgen, å inte var jag tillräckligt pigg igår inte..
Så, nu går jag är hemma och är frisk, vilket i.o.f.s. är skönt för mig! =)

Har faktiskt varit ute å sprungit idag.. känns bra att komma i form igen.
Sprang nästan hela barkan, hade en paus på 30 meter när jag gick, men annars klarade jag det!
Kändes riktigt bra!

Solen skiner, poolen är fylld med vatten, vad säger man!? Sommaren är här..


Idag är det 1 år sen jag låg på operationsbordet.
Det är helt sjukt att det redan gått 1 år.
Jag tror att jag vaknade vid denhär tiden ungefär. 6 timmar tog det..
Jag är så oändligt tacksam för det år som gått.
Tack Gode Gud för det liv jag fått.


 Själva problemet. OBS! Det är inte mitt huvud. Men tumören var lika stor.
Nyvaken efter operationen.
 2 dagar efter, hög på morfin.
Mamma & Jag.
Mitt vackra huvud som Dr. Olivecrona just varit och grävt i.





Kära familj och vänner. Jag är så glad för att ni finns. Så mycket som jag älskar er nu har jag aldrig gjort.
Skål för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0