Tysk porr på polisstationen??



Fredagskvällen var jätterolig!
Först var jag å Pär och hela klassen på nyårsrevy här i stan.
Den var jätterolig och dom gör det verkligen kalasbra!
En massa parodier på sånt som hänt under året här uppe i norr.
Bl.a. poliser som sitter på jobbet och kollar på tysk porr.
Ja.. Jag skrev att poliserna kollade på tysk porr. Det är faktiskt sant!

Jag sjöng i alla fall Fix you som Coldplay har gjort.
Det var underbart roligt. Låten har betutt så mycket för mig de senaste åren, och att få uttrycka alla känslor osm jag har för låten var jätteskönt. Det gick helt okej. Och jag såg minsann lite tårar. Då tänkte jag: -YES! (i mitt stilla sinne förstås)

Igår var jag på stan med Pärs faster. Världens roligaste, coolaste och trevligaste människa med Down Syndrom. Man blir verkligen glad i hjärtat av att vara i hennes närhet. Hela dagen var verkligen underbar!

Så var ju Gustav här igårkväll och kollade på hockey med mig och Pär. Brynäs-Timrå. Kul att Brynäs då skulle förlora igår när Gustav var här å allt. Det står nog bokstavligen Timrå på hans hjärta. Mrrr...
Ja, ja.. Sånt är livet!

Ikväll ska vi till Pärs bror och äta cheescake. Det vi till att kanske gå dit känner jag. Så man får lite rörelse..
Men det är ju sååååå kul att köra BIL!!!!!

Hej på er mina hjärtan!


image93

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0