några månader..




Ja, då var det dags igen.
Men det känns ganska bra att lämna ön just idag.
Solen skiner, och en massa människor i Skelleftå väntar på mig.
Ikväll ska vi gå och se hockey. Skellefteå - Timrå.
Extra roligt eftersom en massa människor i min klass hejjar på Timrå.
Let the best man win, för att citera Louise Hoffsten.
Louise Hoffsten, hennes låtar sjunger Jenny så bra. Skulle va kul att höra igen!

Såå.. Vad har hänt till nästa gång jag kommer hem?

*Livia har fyllt 1 år och kanske börjat gå alldeles själv
*Ja, många jag känner har ju fyllt år..
*Elin & Andreas har fått en liten bebis
*Jenny Engfeldt har antagligen kommit hem från Norge
*Johanna har klarat en massa tentor
*Titti har fått sin nya soffa
*Klara kanske har flygit ur boet
*Det har blivit grönt å vackert på träden
*Pappa har köpt ännu en massa mer skivor
*Mamma har börjat jobba igen och har inte ont i ryggen
*Tittis dotter & Josefine har valt gymnasielinjer och förhoppningsvis kommit in på vad dom vill
*Klara har fått körkort

Med mera med mera.....

Mycket händer på några månader när man är borta.
Men jag har min telefon, och jag finns dygnet runt för alla som vill ringa och skvallra lite när dom har en minut över..

Puss & Kram till er alla och stort Tack för denhär gången!!!
Det har varit underbart skönt att vara hemma hos er.

Puss & Kram igen.

image92

Kommentarer
Postat av: Din systers Flickvän

Nice done in paint, Emilia!! :D

2008-01-16 @ 03:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0