Morgontrött.



Hej & Hå!

Har tagit efter min kära vän Jenny å hennes nya "Hurtbulle"-liv..
Har vart ute och cyklat mig svettig idag. Fy, vilken motvind!
Men, men.. Man kan ju inte att se ut som en poatatissäck bara för att det vart jul..

På måndag åker jag hem igen. Till snön och kylan.. Men det ska bli skönt! Skönt att komma hem till vardagen och skolan!
Det som känns jobbigast är faktiskt att komma upp på morgnarna.. Jag tror fan att jag är tröttast i landet när det gäller morgonen..
Nu här hemma vid mamma har jag gått upp vid 11.30 varenda morgon. Idag TVINGADE jag upp mig vid 10. Det är ju pinsamt!! Men, men.. Nu ska jag somsagt börja kämpa mig upp..

Ikväll är det grammis-galan! Med Lasse Winnerbäck å Amanda Jensen bl.a... Ska bli riktigt kul att se!
20.00 på Tv4.


 So long..

Kommentarer
Postat av: kusin josefine

men vet du? det senaste jag gått upp i jul är kl 20 i tre såå fatta va svårt att gå till skolan efter de lixom :/

2008-01-10 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0