Jävla moderater!



Ja Hej igen!

Fullt upp som vanligt..
Plugget till hösten som jag skrev om.. Den med en massa omvårdnadskurser..?
Det var ju liksom klart lovade människan jag pratade med då..
MEN ICKE!!!
Fick ett brev igår där det stog att jag inte var antagen och att jag stog som reserv.
Jag fattade såklart ingenting å ringde upp människan igen.
Han berättade för mig att regeringen (moderatjävlarna) hade strypt alla pengar som skulle gå till Lernia för att dom skulle ha denhär kursen. Så nu fick dom inga pengar och kan där med inte ta in några elever. SUG KUK!!
Jag blev såå förbannad!

Vad ska jag göra nu då??
Det blir typ komvux till hösten.
Allt för att komma in på sjuksyrra/barnmorskeutbildningen.
Ska plugga upp Svenska A och Historia där jag bara har Godkänt.
Kommer jag upp i MVG i dom två så stiger mina poäng drastiskt..
Börjar plugga Matte B imorgon.
Jag är ju egentligen ledig på fredagar, men vad gör man inte för framtiden!

Well, Well.. Grattis lillasyster till körkortet!

Förövrigt kör jag nu bil varenda meter som går.
=))))))
Ja, men jag går ändå mina 10 000 steg om dagen som jag håller koll på med min nya stegräknare som jag fått av mamma.

Spelning imorgonkväll. Fix you - Coldplay. That's my song.
Lovely!

That's all for now.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 19:23:40
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Anonym

mhm, moderaterna ska INTE få sitta kvar efter nästa val :P

2008-01-17 @ 19:30:00
URL: http://aaliiyah.blogg.se
Postat av: Josephina

och VAD röstade du på?

2008-01-18 @ 18:09:54
URL: http://wiidow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0