Jag skiter i allt.



Varför ska jag hålla på å köpa presenter och se till att träffa människor innan jag åker tillbaka??

Varför!!?

När dom ändå inte hör av sig..

Man bestämmer och lovar och lovar. Inte fan blir det som man bestämt ändå!

Nu har jag gått här HELA dagen och våntat på två av mina vänner ska höra av sig.

Den ena skulle jag ha träffat idag. Den andra ska bara bekräfta eller inte om vi ska träffas imorrn.

Jag ska sluta köpa presenter och sluta bry mig och folk.


Jag skiter i vilket. Jag får ju ändå ingenting tillbaka.

Kommentarer
Postat av: kusin josefine..

men så där är det ju alltid.. jag håller me. :/

2008-01-12 @ 18:06:28
Postat av: Mariah

jag förstår precis hur du menar gumman. jag träffade bara några få av mina vänner när jag var hemma. jag försökte dock träffa alla, men det kom "något" ivägen. men det är väl så livet är antar jag. snart kommer du hem hit, jga längtar tills att träffa dig! puss&kram! underbara du!

2008-01-13 @ 11:34:13
URL: http://prithie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0