Fredagkväll......?


Grr.
Det för faaan fredag!! Det finns verkligen inte ett skit på tv. Bästa ikväll var typ På spåret. Jag fick INGEN poäng idag heller..
Från tv:n hör jag nu rösten av Carl-Einar Häckner som sitter å gnäller i mikrofonen.
Jag tycker han är lite för konstig. Jag gillar inte hans humor. Och inte han heller för den delen.

Har idag sökt in till en ny utbildning till hösten.
Flexibel Omvårdnads Utbilding. Man ska typ läsa de ämnen inom sjukvård som man vill och i vilken takt man vill och sen ge sig ut på arbetsmarknaden.
Själv hade jag mest tänkt som en påvägtillattpluggasjuksyrraochsenbarnmorskautbildning. Jag tror det blir bra. Man kan få jobb efter denhär utbildningen också men det är typ på ålderdomshem å så.. Jag vill nog inte det. Jag SKA bli barmorska!
En såndär snäll barnmorska som alla kommer att minnas resten av sitt liv. Bara för att JAG var så underbar mot dom när deras lilla guldklimp föddes, så det så!!

Åh så jag längtar efter Livia & Jenny...


Mer meningsfullt än såhär blev inte dagens inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0