E4:an


Så var man igång igen.
Fast med ny energi.
Det enda jag känner att jag inte orkar lägga energi på just nu är kören. Jag är så himla less på alla stämmor jag måste lära mig. Och när man inte ens hör skillnad om jag är med eller inte. Klart att man tröttnar.

Idag körde jag hem från skolan själv. Observera att det är ca 1,5 mil på E4:an!!!
Men det gick okej. Det var ovant med en ny bil och så. Men det är det ju alltid med en ny bil. Ny bil=ny koppling. Och så sitter ju inte växlaran där man är van heller..
Men det gick bra. Jag är hemma i alla fall. Ska köra tillbaka imorgonbitti!

Min mamma tycker att jag är en dålig och utnyttjande människa för att jag lånade en bil över natten..
Men HALLÅ!!!?? Jösses. Varför skulle inte jag kunna låna en bil för? Det är ju knappt 12 timmar, och han jag lånade av lånade bort den utan att ens tveka. Det är väl klart att man lånar den då istället för att vänrta på bussen i 2 timmar.. ELLER!!??
Kan någon tala om för mig om det är jag som har en sne bild av händelsen??


Yeah. Sov Gott. Imorgon är det en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0