Vad har hänt med Melodifestivalen..?

Att Blogga med en kopp kaffe vid datorn är bland det bästa jag vet.
Men nu till själva blogget...


Melodifestivalen.... VAD HAR HÄNT!!!!?????

Värsta skiten jag vart med om.. Förutom att Josefin Nilsson är en gudinna när det gäller sång..
Men seriöst.. en kille som sjunger på Bosniska...?
Det är ju som i den riktiga finalen i Eurovision Song Contest.. Bidrag man GLÖMMER!!!!!!
Såna som envisas med att sjunga på sitt eget språk bara för att det känns mer personligt å så vidare..
Men hur bra blir en låt om man inte förstår vad den handlar om..?
Nu finns det ju vissa undantag, som Macarena och Las Ketchup-tjejernas hit.. å en massa andra..
Men det är ju för att dom låtarna har en catchig refräng!!

Jag kan fortsätta om hur Patrik Isaksson ser ut som sminkad 40-årig gubbe och hur Caracola-tjejerna gjorde en kopia av Las Ketchup och hur Fridas "Upp & Hoppa" var helt vidrig.. Ja, ja.. Jag kan fortsätta.. men det blir så negativ stämning då.. Så.. vidare till några framsteg istället..

Mitt hurtbulle-liv fortsätter... Var ute och sprang idag innan frukost.. Visserligen kl.11.. Men det var såfort jag vaknade.. Det är huvudsaken..
Återigen har jag kommit till stadiet när jag ärligt tänker: Hur kan man inte vilja motionera varje dag..?
Man kan verklgen tro att jag blivit sjuk..

Igår, Lördag hade jag min Ät-Vad-Du-Vill-Dag, och Rör-Dig-hur-lite-du-vill.dag..
Jag var äcklad när jag gick å la mig. Proppmätt och helt omotionerad.. UH!
Jag som trodde att det liksom skulle vara Heaven-Like att få äta å röra sig hur mycket/lite man ville...
Men ICKE!!

Pär & Jag fick för oss efter meldifestivalen igårkväll att vi skulle spela lite X-BOX 360..
Pär föreslog Guitar Hero, vilket jag tycker är alldeles för enformigt.
Men vad gör man inte för sin älskade.. Jag spelade typ 3 låtar, sen envisades jag om att byta spel, så då spelade vi lite Fifa 08 eller vad det heter.. Fotbollsspel i allafall..
Men jag tror inte att vi ska tävla mot varandra.. Jag blir nämligen så JÄVLA FÖRBANNAD när jag förlorar..
Men tänk er själv å ha ADHD när Pär tar bollen av en HELA tiden och sitter och skriker HA HA varje gång han vinner..? Mmm.. Jag ska nog lägga ner projektet.. Fast.. Spelar man inte, så har jag ju ingen chans att ge igen..
Svårt detdär.. Men känner jag mig rätt så lär jag fortsätta tills jag får ge igen.. Och hur vägen dit kommer att se ut det har jag ingen aning om.. Men några bråk lär uppstå...


Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0