Fikadag.


Och här sitter jag och ylar för full hals..

I helgen ska vi till Lycksele och sjunga.
Petit moi ska sjunga ett gospel-solo, och ty det har aldrig hänt förrut.
Hur ska detta sluta...?
Första partiet går väl okej, men det sista.. när man egentligen bara kan stå och skrika vad man vill sålänge det handlar om kärlek och Jesus.. Det är lite för svårt än..
Får nog prata lite mer med Mia i veckan så hon kan visa mig..

Sen ska vi  lotta ut 5 st som får sjunga musik-café låtar i Lycksele också, jag skulle så gärna vilja köra Fix you igen.
My favourite.


Idag är jag ledig. Det är så himla skönt.

Fika med Gustav och kanske Mariah i eftermiddag. That's love!

image115Mariah.

image117

image116Gustav.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också fikat idag, dock ingen semla.
Har du ätit semla? :D

2008-02-05 @ 18:41:23
URL: http://mojojojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0