Var är min röst?



ja ni.. min röst har verkligen gått och gömt sig i källaren eller nåt..
Idag viskar jag mest, det kommer liksom inte ut mer ljud ur mig än så..
Det i sin tur innebär att man bli ganska anfådd, eftersom det går åt så mycket luft när man viskar.
Man orkar liksom inte prata långa meningar.. man blir.. slut. Helt enkelt!
Och uppe på allt så är jag förkyld och det är ingen hit.
Jag är trött på att va sjuk jämt.
Jag har fan vart sjuk hela dethär året...
Typ varannan månad har det varit något.. minst.. ibland en gång i månaden..
Jag kanske borde börja med något slags kosttillskott?

Vad tror ni?

Imorgon är det innebandyträning..
Frågan är om man ska träna när man är såhär..
Ja, jag vet inte..
Titti?? Ska man träna när man är krasslig?


Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0