Nu har jag kommit igång igen..



Ja, mina vänner..
Nu är jag tillbaka, så då vill det till att ni börjar slänga in lite kommentarer också!

Jag är ännu kvar i stada med Fredrik.
Vi hundvaktar och har Simon.
Inte för att Simon gör mycket väsen av sig, men han är här. Det känns bra.

Fredrik och Jag har kommit in det som vi hade de första veckorna när vi var tillsammans.
Vi kan verkligen inte få nog av varandra. Det är HELT fantastiskt.
De där stunderna med prat, med sånt prat som man aldrig skulle dela med någon annan än den man älskar.
De heta stunderna som blossar upp bara sådär, hela tiden.. Och utan att man vet ordet av så är det igång...
Det är fantastiskt underbart! Jag älskar när allt är såhär bra. Jag älskar honom.

Och här sitter jag med min fina nya dator, som jag också älskar väldigt mycket..
Men inga namnförslag har det kommit in ännu...(?)

Jag har förresten kommit in på alla kurser jag sökte på Komvux!
Det blir Matte B, Naturkunskap A, Naturkunskap B, Historia A och Svenska A.
Det är Matte B och Naturkunskap B som jag inte har och behöver för att komma in på Sjuksköterskelinjen, och de andra har jag bara halvtaskiga betyg i, och ska försöka plugga upp dom.
Men det blir nog bra..

By the way.. ska man ha inflyttnngsfest när man flyttar in i en lägenhet på 20 kvm???
Det blir ju förbannat trångt alltså.. men finns det hjärterum så finns det stjärterum?

Min röst har förövrigt gått och gömt sig.
Det toner som jag får ur mig låter mest som en tupp i målbrottet..
Kan bli ganska kul ibland.. ; )


Ses...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Hej!!



Jag är nu mitt emellan matningarna.. Men klart datorn ska heta Figge.



:)



2008-12-28 @ 18:16:00
URL: http://koftan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0