Förkylningstider..



Ja, jag hade ju tänkt att jag skulle träna innebandy idag.. igen...
Men förkylningen har tagit mig med storm, så jag orkar faktiskt inte..
Men jag fick ett uppmuntrande sms av min tränare, så nu känns det lite bättre..
Rösten har dock återvänt, det tackar vi för!

Pratade med tjejen som har min blivande lägenhet idag.
Hon höll på att flytta för fullt idag, sen skulle hon städa, så på torsdag, som utsatt, ska jag flytta till stan!
Till min lilla lya.. läskigt.. jag har aldrig bott i stan förr ju.. men det blir bra, jag känner det på mig!

Nu är det bara att vänta in CSN-pengarna så att jag kan shoppa böcker, för det är en hel del man ska ha på Komvux!
Kommer säkert gå loss på 1500.-
Ja, det är såå roligt med utgifter.. usch, jag ryser bara jag hör ordet.. utgifter.. UUUUHHH!!

Jag älskar verkligen min dator.. Conrad.. För det ska bliva hans namn..

Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0