min telefon.



Bara ett litet meddelande till dom som tycker att jag är fruktansvärt oartig och inte svarar på era sms..

Jag håller på att bråka med 3 som en idiot.
Tyvärr är min mobil för tillfället spärrad för utgående samtal och sms.

Så, jag får era sms, men jag kan inte svara på dom!
Och ni kan ringa till mig, men jag kan inte ringa till er!

Så tro inte att jag inte tänker på er för det gör jag!
Men är det något viktigt ni behöver få svar på snabbt så är det bättre att ni ringer..

Anledningen till att jag bråkar med 3..? Ja, jag kan ta det i snabba drag..
Det tillkom en kostnad hos den lokala operatören i thailand som jag inte blev informerad om innan jag begav mig österut.
Trots att jag ringde och frågade väldigt noggrant innan jag åkte.
Dom talade noggrant om för mig på 3's Kundservice att det bara skulle kosta 0,69 kr per minut att ta emot samtal..
Så självklart trodde att jag tog emot samtal för 0,69 kr per minut.
Nu tillkom de 8,50 kr per minut hos den lokala operatören så jag har räkningar de kommande 2 månaderna för nästan 10 000 svenska kronor. Lurad?! Ja.
Well, well.. jag krigar för fullt..


Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0