Jul, Jul..



Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera!
Jag kom liksom av mig med bloggandet i Thailand så nu måste jag försöka ta upp det igen!

Jag kan ju börja med att berätta att jag fick en alldeles egen laptop i julklapp av mor och far.
Så då kanske det blir lättare att blogga oftare..?

Julen har varit kanon. Fredrik har funnits vid min sida för det mesta, och jag har sjungit ursäkta, men skiten ur mig..
Julkonserten på julaftons-förmiddag gick bäst.. Jag älskade varenda minut!!
Och så mycket beröm! Man växer som människa..
Det tråkigaste är väl att jag har vart lite småkrasslig under hela julen och jag har inte riktigt kunnat vara så mycket Emilia som jag velat.

Ikväll, annandagen, var jag och sjöng i Sproge Kyrka.
Allt gick dock käpprätt åt fanders.
Rösten var helt ur form av allt sjungande och min förkylning.
Så jag började försiktigt å tjejernai Collina-kören fick stödja mig i sången.
Efter halva konsert en fick jag en fruktansvärd magvärk och trodde att jag skulle svimma.
Jag fick bita ihop tills gudtjänsten var klar för att sen vingla ut ur kyrkan där jag trodde att jag skulle spy å svimma på samma gång.. HU!!!
Hem kom jag tillslut efter att mamma kört mig och där kunde jag ta min medicin mot magkatarr och då var det som att trycka på en knapp. Det försvann direkt!

Nu är jag i Visby med Fredrik igen. Vi är hundvakt åt hans kompis, så jag passade på att ta med mig min nya fina dator..
Jag undrar vad jag ska döpa honom till.. För det är en han, det är jag säker på..

Gitarren har ju fått namnet Emil..
Några förslag kanske?

Av Fredrik fick jag förresten skitsnygga underkläder i julklapp..
Svarta med broderat silver på.. =))
Och så fick jag ju Lacoste-parfym också..
Touch of pink som jag hade önskat mig..
Han är fin han min man..


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja eftersom det är en Compaq så tycker jag Conrad är ett passande namn Puss

2008-12-27 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0