Bilder från mitt julpyssel..



Mozartkulor!


Jag band en dörrkrans..


Med kaffepaus såklart!


Såhär fin blev kransen!!



Jag bakade saffransmuffins.. den smeten säger jag bara.. den var nästan bättre än en orgasm!


Jag dansade runt med min smet... inget kunde skilja oss åt...


Fast min man tog mitt förnuft till fånga.. även om han var trött..


Och dom blev såååååå goda!!


Och jag hade lyckats! Men lite till mig blev jag allt mitt i smeten...



Och Julefriden kunde infinna sig..



Det var min jul... =)

Kommentarer
Postat av: Miss K

myyyys ja vill oxå ha kaffe paus m dig:P

2008-12-29 @ 23:51:32
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu
Postat av: ZarahLinnea

Gott nytt år Emilia..

Hoppas att du hade ett toppen år och att du får ett toppen år! :)

Många Kramar

2009-01-01 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0