SNÖ!


Mina första ord i morse var: JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!

Pärs första ord i morse var: TITTA UT!!! DET HAR SNÖAT!!!

Ja.. Vi har alltså snö i skellefteå nu. SOM LIGGER KVAR!

Jösses.. men jag skrev ju att jag tyckte det skulle bli så jobbigt nu när det är så mörkt.. Men nu blir det ju lite ljusare av snön! Och det är ju alldeles toppen!

Såg en dokumentär på TV igår innan jag somnade. Den handlade om en Thailändsk Flicka som jobbade som "bar-tjej".. Usch vad den var jobbig att se! Och skäms på alla som utnyttjar de stackars flickorna!
Det är ju katastrof att äckliga gubbar får tjäna pengar på att flickorna ska bli så kränkta och må så dåligt!
Filmen slutade med att hon dog. Dödsorsak: Hjärtsvikt.
Det skriver dom tydligen när det inte finns anhöriga som har råd att betala för en obducering.
UH!!!

I sin skål simmar Sture & Doris. Dom börjar bli vänner nu. Och Doris är inte rädd för oss längre. Hon har insett att det är vi som förser henne med mat. Kommer hon inte fram så äter Sture upp henens mat också. Djungelns Lag.


Om jag inte sa det och om ni skulle ha glömt.. JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0