Längtar hem..



Åh! Min kamera är redan pajj. Jag som skulle lägga in bilder på min fina jul-pyntning!

Ja, ja.. Annars är det skit idag. Jag är JÄTTEförkyld och har feber. Ca. 38.5 grader. Himla skojj!
Eller inte.. Har ju jättemycket att göra i veckan. TYPISKT!
Ska försöka pallra mig till skolan imorrn ändå. Jag har inte tid att va hemma.

Oj, så jag längtar hem till Gotland. Så vansinnigt mycket! Vill hem, hem, hem!


Här kommer en bild på en galen egyptier som stog och sålde bröd bland 2 miljoner bilar..
För det är faktiskt 2 miljoner bilar som rör sig i Kairo varje dag!
Dom är säkert väldigt hälsosamma att äta dom där bröden!
image85

image86
Öl är ju alltid gott! =))

Kommentarer
Postat av: Hayley

Hehe det brödet smakar nog inte vidare gott skulle jag tro

//Hayley

2007-11-26 @ 13:47:37
URL: http://hayleys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0