I'm BACK!


Hej igen!

Nu har vi landat och lite till..
Egypten har varit helt fantastiskt och jag rekommendera alla att åka dit.
Vackert land med mycket att se!

Svårt att berätta om allt men jag lägger in lite bilder så får ni titta..!


Puss & Kram!

image72
Första dagen vid poolen!

image73
Vackert hus i El Gouna.

image74
Pyramid, Sphinx och pär.

image75
Love in Egypt!

image76 <<<< På PYRAMIDEN!

image77
God Mat!

image78
Sahara Öknen & Pär!

image79
Semester-Freak vid Nilen! (se hur smutsig Nilen är i Kairo!)

image80
Kamel-ridning of course!

image81
Fet & Solbränd! Precis som man ska vara när semestern är slut!

image82
Dethär av på min födelsedag innan vi åkte. Ni ser ju skillnaden på både hudfärg och fettlager!



Jag har fler bilder ni ska få se, men det får räcka sålänge..!

Kommentarer
Postat av: jo

Nu verkar ha haft en väldigt bra semester!
Puss!

2007-11-24 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0