I LOVE Christmas!


Uh! Halsont och feber är ingen höjdare..
Måste ändå kämpa mig till skolan imorrn och försöka komma i kapp lite.
Till på tisdag ska jag ha lärt mig texten till Come Together.
Snacka om märklig text. Jag skulle ha lyssnat på texten innan jag valde låt.. Men ja,. ja. Låten är ju bra och jag vill ju köra den på nästa musik-café så då får jag väl kämpa med den också..

Var nere i EddaHallen och såg Skellefteå-Endre spela innebandy.
Det är alltid så kul när man får se Gotlandslag här uppe!
Endre vann med 9-3 så det satt riktigt fint! Men man känner sig rätt ensam när man sitter och får applådera ensam när Endre gör mål!

Har börjat plocka fram julsakerna nu. I LOVE Christmas! Det finns inget bättre! ÅH! Och allt är vitt. Det har snöat nu i 24 timmar och det var vitt innan, så nu är verkligen ALLT täckt av snö! Varenda liten gren på träden! LOVELY!

Pär åker och jobbar i Uppsala i veckan så jag skla ut och bo på skolan tänkte jag. Hoppas jag frisknar till snart bara..

Det var allt för idag!


Kramar!

image83

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0