Hello from Egypt!


Ja Kara Vanner!

Ar i egypten nu..
Det ar 30 grader varje dag. Det ska vara typ 22 men dom ar inne i nagon slags varmebolja..
I poolen ar det 27 grader och jag klagar inte..
Tyvarr har jag fatt nagon slags klor-allergi sa jag badar inte sa mycket.. Det borjar branna och klia over hela benen!

Ikvall har det vart keroke pa hotellet. Galna tyskar, belgar och fransman sjunger sanger som ingen forstar, och det ar ett jakla halla!

Men nu vet ni att jag lever!

Puss & Heta Kramar fran Egypten och El Gouna!

Kommentarer
Postat av: Mariah!

åh,honey. jag saknar dig! vila ut dig ordentligt nu, för det förtjänar du!

2007-11-09 @ 13:48:04
Postat av: Ida

Hej

Kul att ni har de varmt och skönt packar nu de sista innan indien resan,!!!

Ha de bra kram!

2007-11-10 @ 16:32:57
Postat av: Maria

Miss ya!

2007-11-13 @ 22:13:43
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Sara

Hur står de till med er.. nu har de varit tyst länge tycker jag.. ´Kraaaaaamaar på er.. //Kusin

2007-11-21 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0