En promenad.


Friends. Dear Friends. How I miss you.

Flygbiljetten bokad!
Tisdagen den 18 December kommer jag hem. Landar i Visby kl.15.15.
Pär ska inte med.
Han säger att han inte har råd. Men som pappa sa: Man vill inte om man säger att det är pengarna som är problemet, det går ju alltid att lösa på något sätt om man verkligen vill.
EXAKT! Han har så rätt min far.
Det gör ont i mitt hjärta att Pär inte vill komma med mig hem. Jag blir lite ledsen. Men just nu längar jag bara hem så mycket att jag fullständigt skiter i vem som kommermed och inte. Bara jag får komma hem, till er!

MEN, jag har INGA pengar nu när jag köpt flygbiljett, så tyvärr blir det inga julkort och inte heller julklappar till någon som inte är min mamma, pappa, lillasyster eller fästman. TYVÄRR! Jag som älskar att ge bort saker!
MEN, TADAAAA!! Ni får ju mig hem till Gotland! Och det gör ju alla så glada så att det väger upp hoppas jag!

Tänk att bara kunna gå ut på en....
En lång promenad. Hem till Margita på en kopp kaffe.
En kort promenad till Titti och få sig några skratt och ett å annat givande samtal.
En lagom promenad hem till Svenssons, min andra familj. Få kramar och bara vara.

Eller bara vara hemma med min familj och en massa musik. Det är livet!



Har ännu 38-graders feber och hosta. OCH en massa snor kan jag också lägga till i mitt sjukdomsregister.
Men, men.. vad gör det? Snart kommer jag hem!


Massa kramar till er som läser!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej dearest. Hoppas vi hinner ses nått när du kommer hem! Vi flyttar helgen innan jul, 16,17 eller va de e! Jag säger som jag sagt förut- dissa Per å hitta en karl som vill bosätta sig, ELLER IALLAFALL ÅKA MED HIT, på ön! Tycker Per får skärpa sig för han låter som en rätt boring boy i mina öron.
Hur som helst. Hör av dig när du kommer så ska du få se bebis å jag vill höra om Egypten!
puss&kram

2007-11-29 @ 23:11:41
URL: http://leno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0