Mera kramp! =I



Har vart lite strul med medicinen. Har krampat mer än vanligt, så jag ringde Umeå (Där dom har hand om mig å mina kramper). Vi höjde så jag nu äter 800 mg Tegretol om dagen istället för 600 mg. Har nu varit krampfri snart en vecka igen. Imorgon kväll har det gått en vecka!

Epilepsi-sköterskan från Umeå ringde idag. Dom har i alla fall beslutat att det BLIR operation. Allt för att ta bort hjärntumören. Operationen kommer att bli någongång i april, men det kommer att bli med ganska kort varsel, men dom skulle ordna så att jag i alla fall får veta några dagar innan så att mamma och pappa hinner komma upp. Dom vill ju vara här när allt händer.

Har beslutat mig för att åka ner till Gotland till systers och Josefinas student, den 12 Juni. På Donner. Ha ha kul! Jag pratade med min gamla lärare och rektor på telefon häromdagen. Mattias Larsson. Han är ju Systers samma sak nu, och när han märkte att jag pratade med syster i telefon så ville han absolut prata med mig på stört! Roligt tycker jag!

Vet att det blir lite mycket sjukdom å sånt skit på denhär bloggen... Men ni vill ju veta..

Nästa helg bär det av upp till Laisvall igen! Toppen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0