I'm back!!


Yeah! That's right! I'm back!

Jajjemen. Landade på Visby flygplats igår måndag kl. 14:50.
Inte en människa förutom mamma, pappa och syster visste att jag skulle komma!
Har åkt runt och överraskat folk nu i två dagar! Så förbannat kul! Skulle vilja ha kort på alla uttryck jag sett de senaste dagarna! Återvänder nog efter påsk.. eller innan.. jag vet inte..

Såg ett program om överviktiga som inte kunnat skaffa barn p.g.a. sin övervikt.
Jag blev helt seriöst orolig. Dom var faktiskt inte SÅ stora dom som medverkade i programmet.
Jag menar, jag är 170 cm lång och väger 83 kg. Det kan ju inte va nyttigt! Tänk om inte jag kan få barn sen när det är dags? Sen kom jag å tänka på mig och min sambo..  Vi har ALDRIG använt något skydd, men jag har ALDRIG blivit gravid... Är inte det märkligt? Alltså.. nu kommer han ju ALDRIG i mig.. utan snarare mig.. men ändå..
Dom säger ju att det finns något som kallas försats(?), som tydligen kan göra en med barn.
Sen säger dom att det är en aning svårare att bli med barn när man gjort abort... att det kanske är därför..
Eller så har han bara dåliga simmare.. vad vet jag..
Men jag vill ju inte bli med barn NU, så just nu gör det ju inget. Men sen då...

Begravning imorgon. Min kära klasskamrat från Dagis -9:an har gått bort. Känns sorgligt. But one of us is gonna die young, som The Ark sjunger...

Tänkte jag skulle hälsa på min kära Jenny och hennes lilla nyfödda Livia. Men hur länge ska man vänta innan man hör av sig efter förlossningen? Man vill ju inte komma och störa.. Men jag vill ju bara ge henne en stor kram och en present.. sen kan jag gå igen om det är jobbigt.. Men bara få krama och gratulera... nu när jag är här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0