Goddag kära vänner!


Goddag kära vänner!

Sitter just nu på Görans kontor. (Pärs pappa). Tänkte jag kunde berätta lite om helgens bravader...
I lördags var vi och såg hockey (södertälje - skellefteå) som förövrigt gick åt helvete. Tälje vann med 3-2.
Ja, ja.. skit i hockeyn. Pär behövde köra ut lite grejjer till sina utdelare. Så jag åkte med Göran och Cecilia hem till dom. Vi fastnade vid köksbordet med en whiskeyflaska. Sen kan ni ju kanske fundera ut hur det slutade... Men ICKE! Jo, att jag drack alldeles för mycket och vart full kanske ni kan lista ut. Men SEN gick jag hem. Pär var trött och gick och la sig, och jag blev tydligen sur på honom för det.. Jag la mig på soffan och skulle se tv å sova.. Men problemet var att jag var tvungen och blunda med ett öga för att kunna se de som var på tvn. Och blundade jag så insåg jag att allt snurrade och att jag skulle kräkas inom en snar framtid. Så vad gör Emilia då? Jo! Hon för över lite pengar från sitt sparkonto och drar ner på stan för att dricka kaffe. (mjölken var slut hemma). Dethär är alltså vid 00:30 tiden.. Taxin kommer och jag åker iväg. Pär har ingen aning om någonting.. Jag går in på Calles beställer in en Latte som var äcklig. Ser att Görans och Pärs kompis sitter å vinkar. Jag går bort till Westermark som han kallas. Där sitter han med sin flickvän. Självklart drar men in en bira, drar med på efterfest. Åker med dom hem. Tar en taxi hem. Och landar i soffan igen ca 03.00.. tror jag..  Va så förbannat bakis igår att jag trodde jag skulle dö...

Söndagen blev trots att jag var så JÄVLA bakis ganska njutbar. Fortfarande krampfri sen förra lördagen! Sug på den ni!!!! Ha ha!!!


Ska kanske ta över Pärs mammas städande här på kontoret.. Hon städar här varannan måndag och får pröjs. Gärna för mig!! Alltså på kontoret här så jobbar Pär, Pärs bror Tomas, Göran (Pärs pappa) och en tjej som heter Lena som sköter alla papper. Dessutom städar Pärs mamma Inger. Ett litet familjeföretag kan man säga..
Men nu när mina kramper verkar avta, så skulle jag mer än gärna göra något för att få lite Cash!

Åt nyss Lunch.. Är redan hungrig. Man blir ju less!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0