Första halvan av tisdagen..


Tjenixen!

Ungefär så glad är jag idag!
Vet inte riktigt vad det är med mig.
Har inte kunnat vara glad till 100% de senaste 5 åren, så det känns nästan som en ny känsla..
Tanken att kunna få ett krampanfall har alltid legat och skavt i mitt huvud, och då kan man inte vara glad.

Har faktiskt motionerat lite idag! Gick till Pärs jobb i 120 km/h. Jaa, det kändes i alla fall så..
Sen gick vi på Kina-restaurang jag och Pär.. Helt underbart! Man betalar 70 kr, och sen får man äta av allt hur mycket man vill. Helt sanslöst underbart! Och jag som älskar kinamat!

Imorgon ska vi se på lägenhet! En 3:a för 4700. Med ungdomsrabatt på 1000:-  Plus att allt ingår. El, bredband.. Ja.. allt detdär..

Ska jobba lite för Pär idag, nu när jag kan!!!

Sen vill jag gratulera mig själv till 10 hela kramplösa dygn! Grattis Emilia!! Det är du värd!

Snart operation......

Kommentarer
Postat av: SKOGLUND

grattis!

2007-03-20 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0