Tiden bara försvinner..



Började dagen med att rensa mammas trädgårdsland. För att jag skulle få pengar till att fika med min bästa vän.
Det låter ju förjävligt. Det är förjävligt. Inga pengar har jag.
Fick chans på ett jobb idag, då jag skulle städa ur ett hus och få 500 kr. 500 kr är hur mycket som helst för mig. Jag kastade mig på telefonen! Men jobbet hade blivit bortlovat 5 min innan jag ringde. Känns det roligt eller??!!

Idag känns det mesta inte så roligt. Men med det fina vädret kan man i af inte deppa igen totalt. Jag kan bara gå ut i trädgården och lukta på gräs och blommor så är jag lite tröstad igen. Det är skönt med någon slags tröst.

Jag längtar efter Jenny. Och Livia såklart, som numera ingår i Jennylängtandet. Det är ett halvår sen jag träffade Jenny. Då hade hon en stor mage, och det var kallt ute.
Nu har Jenny en dotter. Och det är varmt ute. Så konstigt det kan bli ibland. Tiden bara försvinner..

Nu ska jag hjälpa pappa med maten. ÄTA. Gå en sväng i trädgården. Då borde jag bli på bättre humör.
OM jag slapp min moder för någon timme eller så. Visst älskar jag min mamma över allt annat, men ibland då blir det bara för mycket...


image17



Kommentarer
Postat av: jenny

Kom in till stan me di da! Vi myser ju mest runt å jag å Lillan! Nu e jag liiiite upptagen denna vecka men NÄSTA vecka? Och du, är du å Per ännu tillsammans? Det har vart så Per-tomt i bloggen på senaste? pussar å kramar

2007-06-05 @ 20:52:19
URL: http://leno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0