..Sweet Dreams..



Go' eftermiddag!

Solen bränner och värmen pressar in i varenda por i kroppen.
Gräset är ännu grönt och allt är helt underbart!
Att komma till Gotland var precis som att komma utomlands. Helt plötsligt var det bara sommar!

Idag har jag varit hos min moster och putsat fönstrar och rengjort trädgårdsmöbler.. Allt för några lappar med Carl Von Linnè på!
Idag är det 25 dagar kvar som jag har på mig att få ihop dom sista 3500 kr som är till dom räkningar jag får varje månad... Grattis Emilia! Och välkommen till studentlivet.

Ikväll ska vi grilla i det gröna gräset! Jag kan bara le' åt alltihop!

På lördag kommer Johanna hem. Då blir Emilia gladare än gladast!


image18


Kommentarer
Postat av: johanna

Weeei! Färdig packat å städad lägenhet. I kväll bär det av till farmor i sthlm, sen på lördag far jag hem till gotland. Resandet är ett helvete, men ön är längtad.
Ses snart! Ska fixa å trixa med det sista nu.
Puss

2007-06-07 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0