Om det finns en himmel på jorden...



Om det finns en himmel på jorden, så finns den för mig hemma i våran (mammas & pappas) trädgård.
Här har vi allt. Grönt gräs, solsken, Mama's & The Papa's på full volym, en nyinköpt pool man kan svalka sig i, och en massa kärlek. Vi bara älskar varandra, hela familjen. Det finns bara en som saknas, min älskade Pärtan!
Men han kommer ju snart, i början av Juli för att vara mer exakt.

Och så är det ju Nationaldagen idag.
Pappa pratade om att köpa nån öl för att fira Sverige. Det tycker jag är roligt. Min pappa älskar när det finns något att fira! För då kan han köpa öl. Och idag pratade han också om att det borde firas att vi köpt en pool och fått den på plats! Om man bara funderar tillräckligt noga så finns det alltid något att fira.
Pappa brukar också ta sig en extra öl på Folknykterhetens Dag(Kristihimmelfärds Dag). Och eftersom han vare sig tror på nykterhet eller Jesus så tar han en öl för dom också! (Tro nu inte att han är någon alkis som dricker jämt.. Min pappa är bara en människa som gillar livet..)

Ja, solen har redan satt sina spår på mig idag, så jag tycker att den kan ta och tagga ner nu. Jag vill gå ut igen, UTAN att bli grillad.

Observera att ingen av dessa människor i poolen är någon av min familj.
Vi är inte sådär plastiga och bruna och smala. Vi är mycket snyggare!
Jag ville bara visa poolen som vi köpt..

image19



Kommentarer
Postat av: Josephina

Uh, ett dopp skulle sitta fint ;)

2007-06-06 @ 17:08:43
URL: http://wiidow.blogg.se
Postat av: Josefine

ja min pappa han dricker öl även om det inte finns nått att fira. :D :D haha. saknar dej .

2007-08-18 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0