Midsommarstång.. Eller..?




Jobbat idag. 3 timmar, 300 spänn! Ja, tack. Ett städjobb med så bra betalt kan jag gärna fortsätta med!
Har varit hos en kvinna som har reumatism. Hon har med andra ord jättesvårt med sånt som städning.
Jag hoppas att jag aldrig får reumatism.

Dagarna går framåt. 3 juli, Dagen DET. 13 dagar kvar. Ångesten kommer krypande. Är nervös, men är även som ett barn i väntan på Julafton. HOPPAS att allt går som det ska.
Drömde inatt att jag låg på en brits i en stor sal, Jenny T låg bredvid mig och höll mig sällskap. Jag hade en såndär lapp med turnummer på, och det blev aldrig min tur. ALLA andra kom in före mig. Sen kom det ut en läkare och sa att operationen nog inte kunde genomföras eftersom jag hade Glutenintolerans...(?)
Jaaa. Vad vet man..

Imorgon ska jag vakta mina kusiner.. Mina föräldrar & min moster å hennes man ska åka till Bryssel å fira min morbrors 50-årsdag. Å moi ska kolla så barnen kommer iväg till fotbollsskola, får frukost och lunch å kvällsmat, samt inte drunknar när de åker iväg å badar. Ja, jag överlever nog.

Ska tillbaka å städa på tisdag. Mer pengar. Mer samtal med den fascinerande kvinnan. Cool.

Hoppas att få träffa Johanna ikväll. Måste umgås nu innan jag far. Sen ses vi ju inte förrän nästa sommar.

Midsommar blir med kusinerna. Vi ska t.o.m. göra en Midsommarstång. (Undrar varför jag nu bara sådär kopplar "stång" till penis? Jag tror jag vart ifrån Pär alldeles för länge. Och inte lär det bli nå sex på sjukhuset direkt. Ja, säg inte det.. Dom har väl en städskrubb dom med..?) Och sen vid 15 kommer Sara & Jocke från Borlänge, då ska vi äta och ha trevligt. Kvällen blir nog i Tofta med Jenny. Hon ska lämna bort sitt hjärta till sin mor över natten. Det går nog bra det med.


Så himla lika är dom ju inte...(?)
image28image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0