BabyLove..mah babylove!!



Hej alla vackra människor!

Igår var jag inne hos Jenny & Livia i storstada.. Jag ÄLSKAR DOM!
Det var en väldigt givande dag, och jag var lycklig HELA tiden! Det var liksom tänkt att Livia skulle fungera som lite avskräckning eftersom jag de senaste veckorna haft barnlängtan något fruktansvärt. Jag menar, när man träffar bebisar å deras mammor så brukar man ju inse vilket jobb det är med en bebis å så... Men herregud! God, give me a baby! Livia var ju inte avskräckande nånstans!
Hur ska detta sluta...
Pär tycker att det är ett större steg att gifta sig än att skaffa barn... Jag undrar vilken skola han har gått i..
Men , men.. Det kan i alla fall inte bli några barn innan operationen hur som helst...
Förhoppningsvis lugnar jag mig snart så att jag även hinner skaffa jobb och sådär innan det kommer en liten till våran Johanssonska familj!

Idag ska jag antagligen ut till Linda & Anders i Eksta. Hoppas det blir något av, för det skulle jag tycka var jättetrevligt!

Det är fotboll på Klintevallen idag med. BÅDE Herrarna och Damerna har match. Herrarna spelar mot IFK och Damerna mot Reymersholm.. Första matchen är vid 13. Fast då kanske jag är i Eksta..?  Sen spelar Damerna 16.30. Då är jag förhoppningsvis i Klinte igen.. En del av er kanske tycker att dethär är helt ointressant läsning, men jag ÄLSKAR att se på fotboll på Klintevallen, men jag tror att det är för att jag får lite "Flashbacks"!
Och när jag nu då är hemma på ön, och båda lagen spelar samma dag, då blir jag lite lycklig i min själ..

Här kommer bilder på Jenny & Livia!

Puss!

image24

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0