aldrig julafton..



Många dagar har gått, men jag har somsagt inte haft nån lust att skriva..


_________________________________________________________________________________________

Midsommar kan förkortas såhär:

*12:00-18:30 Lunch med sill å snaps tillsammans med kusinerna, å så jordgubbar såklart!
Vi var även så duktiga å byggde en midsommarstång!

*18:30-20:10 Jordgubbar på Smitterbergsväg med Titti & Margita, Ubbe & Peter, å så Ubbes kompis som jag aldrig lärde mig namnet på.

*20:20-01:00 Tofta med Jenny & David å deras vänner. Även där Jordgubbar!

På det hela taget en mycket trevlig dag. Med mycket jordgubbar!!

_______________________________________________________________________________________


Idag har jag varit å jobbat igen. Städade 3 timmar å fick 300 kr igen!
Hon är så himla trevlig den kvinnan jag jobbar hos! Alla borde va som hon!
Bara är, liksom.

________________________________________________________________________________________

Åter igen ska jag tjata om operationen. Men så är det bara. Nyblivna mammor tjatar om sina bebisar. Jag tjatar om  min hjärntumör.
Börjar bli riktigt nervös. Jag bara ber att det verkligen blir av nu. Det kan ju bli avblåst som det blev sist, för en månad sen..
Usch, tänk er att vara som ett barn dagen innan julafton, det spritter i hela kroppen, man väntar på dedär julklapparna, sen kan man inte somna på kvällen.
Fast att denhär gången blir det aldrig julafton. Man får aldrig den underbara dagen med jultomte och klappar.
Så känns det verkligen..

_________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman
farbrorn på midsommar heter gunnar
pok
från dumbo

2007-06-28 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0