Abborrar & Blod.



Har spenderat eftermiddagen nere vid Lamelldammen här i Klinte.. En damm som egentligen är byggd för att fixa nåt med alla timmerstockar vi har här. Men jag vet inte riktigt vad den engentligen var tänkt till..
Där går det i alla fall att fiska, och det har jag gjort där den jag var en liten, liten flicka.
Jag och min kusin Jesper har varit där idag och det fullkomligt kryllade av abborrar. Vi sparade dom största och dom har nu min mamma tillagat, och vi ska äta dom med dill och potatis. Det är en av sommarens godaste rätter!

Under fisketuren exploderade min livmoder och bestämde sig för att ha mens. Jag fick panikringa min syster som kom ner med tamponger, värktabletter och en flaska vatten. Jag älskar Klara. Hon är the one and only.

Ja.. så nu sitter jag här med en enorm vetekudde på magen, ja en såndär man värmer ni vet.. Och nu ska jag äta min förhoppningsvis goda fångst!


Puss & Kram.


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0