www.livsviktigt.se


Idag blir det en sväng bort till Svensson's (Moster med man å barn).
Deras diskmaskin fungerar nämligen inte nu IGEN. Och hör å häpna! Det är bara jag, Emilia Johansson, som kan fixa den, den lyder nämligen bara mig när den strejkar.
Så igår ringde min 15-åriga kusin å sa (med värsta målbrottsrösten då såklart, och inte ett dugg engagerad egentligen) : Ehhh.... Mamma sejja att du ska komme å göre nån ehhhhh.... handpåläggning på diskmaskinen....
Och man ställer ju upp! Det är inte varje dag jag kan nåt som dom inte kan fixa själva därborta!
So, Emilia come's to rescue!



Tycker förresten att fler borde anmäla sig på donationsregistrets hemsida.
Det är JÄTTELÄTT att skriva i vad man vill och inte. Så slipper ens anhöriga tänka på det sen!
Så nu gör ni det allihopa tycker jag! Tänk på era anhöriga! Och att ni faktiskt får som ni vill!
WWW.LIVSVIKTIGT.SE


Anmäl er nu!

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0