rain.


godmorgon..

Ja, för igår var jag knappt vaken. Jag mest spydde å sov. Fy vilken dag.
Festade ordentligt på Reagge-festen och eftersom jag inte festat på hur länge som helst så blev de som de blev. Men det va kul! =) Observera också att jag inte hade några kramper igår, dom brukar ju hagla över mig när jag är bakfull annars! =)

Det bara regnar å regnar, alla mina inne aktiviteter börjar ta slut. Jag bakar, spelar gitarr, kollar på film, läser... Men nu kommer jag snart inte på mer.. Inget som jag tycker är kul i alla fall!
Kan inte någon ringa å dra med mig på något roligt!!?

Ikväll ska hela min familj till Kneippbyn å se på Sahara Hotnights, Bo Kaspers och The Ark. Om jag följer med så har jag inga mer pengar sen.. Jag vill inte sitta ensam hemma.. Men om de blir förskräckligt väder, alltså att det regnar ikväll med, då kanske de känns lite lättare att inte vara där..


Kanske hörs lite senare!

Kisses.

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0