Nu ska jag bli kändis!


Jo, så är det..
Idag var en kvinna från Radio Gotland och intervjuade mig om min sjukdomshistoria.
Kl.15 idag ska dom sända det i något program som heter Eter.
Hon tyckte att jag var sååå bra på att berätta och hon sa att jag nu skulle vara beredd på att resterande media skulle höra av sig, eftersom det var en såååå bra story. Ja, hon sa faktiskt story.
Så nu ska det ut. Hela världen ska få veta allt som hänt mig, och jag berättar med glädje. Med riktig glädje berättar jag om allt jag gått igenom. Jag vill att varenda en ska få veta vilka skitar det finns!

Om ni nu missar radioprogrammet så gå in på sr.se och så kollar ni in gamla program som gått på Radio Gotland...!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Josephina

Du va jätteduktig! Jag blev så rörd att jag grät en skvätt (du vet hur ovanligt det är att jag gråter) :)

2007-07-18 @ 15:25:51
URL: http://wiidow.blogg.se
Postat av: Extra....

Håller bara med josephina!!! Love U PoK

2007-07-18 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0