Jag vill vara i Johnny!



Ja, kära vänner! Återigen har Emilia lyckats att radera ett helt inlägg innan hon publicerat det!!!
Datajäveln är för snabb!!! FAN!!
Men jag är INTE bitter som min Jenny brukar uttrycka sig.. Nu börjar vi helt enkelt om... =I


Vi börjar med Pär Gessle. Har hittils bara pratat med EN som ska på hans konsert den 24 Juli i Visby.
Ska jag vara helt ärlig tycker jag att han är en äcklig gammal ansiktslyft gubbe som inte kan sjunga.
Han kommer ju från Halmstad så när han pratar låter han inte riktigt riktig. Men när han sen ska sjunga, då kan han ju inte sjunga på Halmstad-dialekt tydligen, så då ska han liksom försöka fixa till dedär R:en som han inte kan uttala. Så när han sjunger så tar han helt enkelt bort dom helt å hållet. Talpedagog...?
Han borde ju helt klart ha slutat skriva musik för över 10 år sen! MINST!
Ändå lär väl Östergravar vara fyllt till bredden den 24 Juli. Hu!!! Jag tycker han är hemsk!


Idag har jag målat klart det sista som ingick i de pengar jag fick till att gå på konserten häromdagen.
Mina armar skakar. Jag har ju inga muskler kvar! Så dom små lilla som finns kvar kan jag praktiskt taget höra hur de skriker inifrån mina armar! Jag hör hur de skriker att jag är en idiot och att jag borde låta dom vara så att även dom fick försvinna med lite värdighet. Men ICKE! Nu ska dom tillbaka! Stora och många ska dom bli!
Moahahahaha.....!!

Jag vill vrida på musiken sådär ASHÖGT! Ni vet sådär så man verkligen är i musiken! 
Jag vill vara i Johnny! Ja, Johnny Cash alltså. Ingen annan Johnny.


That's it for now!


Kommentarer
Postat av: Josephina

Döm om din förvåning när jag säger att hela min familj inklusive jag ska se Perra ;) OCH the ark OCH Sahara Hotnights OCH bo kaspers orkester! MUAHAHAHHAHA!

2007-07-21 @ 16:04:11
URL: http://wiidow.blogg.se
Postat av: dumbo

Undertecknad skall med sambo, bror å svägerska se gessle...korkad? ja,tack. Men då skola jag flyta när översvämningen kommer. Pok

2007-07-23 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0