Docenterna.


Hej alla vänner!

Kvällen ska gå åt till DOCENTERNA!!
Dom ska spela på Warfsholm ikväll å jag är så himla laddad! (Trots huvudvärken som jag försöker förtränga..)
Såg dom på Tv4 Nyhetsmorgon i februari nångång, det var helt kalasbra!
Pappa köpte mig skivan som jag fick i present, å så ser jag på Warfsholms hemsida att dom ska komma å spela där i sommar! Är det inte helt fantastiskt!!?
Sen ringde dom ju från Umeå å bad mig komma på en gång, och jag var helt säker på att jag skulle missa konserten.. Men Docenterna eller huvudvärk, morfinsprutor, 20 stygn i huvudet och rullstolsåkande..?
Klart jag åkte å opererade mig!
Så nu när jag kom hem så får jag veta att dom inte spelat ännu! Då blev jag ungefär SÅÅÅÅÅ glad!

Så ikväll är det dags! Docenterna, Here I come!

P.S
För er som missat detta underbara band, så är det dom som först gjorde "Bakom mina solglasögon, kan jag va mig själv..." Ja, ni vet.. Det är dock en av de sämre låtarna.
D.S

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0