Det värmer i hjärtat.



Tyckte det var dags att fräscha upp lite. Jag har ju ändå börjat mitt nya liv!! Tänk vad lite färg kan göra! 

Var somsagt på Docenterna igårkväll. En helt underbar kväll! Och en jättebra spelning! Det var lite för lite folk för att få dendär speciella känslan, men det gjorde ju att spelningen blev mer personlig istället. Det kändes som om bandet såg oss, var och en.

Idag kom ytterligare en gammal lärare hem till mig och kramades.
Även hon hade suttit med tårar i ögonen och lyssnat på min berättelse på radion. Det verkligen värmer mig i hjärtat. Det värmer i hjärtat när man får se hur många som egentligen bryr sig om en. För jag har många, såå många. Och många som jag inte trodde att jag hade. 

Just nu håller jag på med ett projekt. Inget jag kan säga, men om jag verkar lite frånvarande så är det för att jag tänker. (För ovanlighetens skull.. Jo, jag vet att ni tänkte det!!!!)

I eftermiddag ska jag till Eksta och grilla med Anders & Linda. Ska bli jättekul! Har längtat länge!
Till kvällen blir det kalas. Calle, Magnus och Emil har fyllt/fyller år. 23, 31, 22. Mina kusiner. Mina pojkar.

Med Johnny Cash i bakgrunden, The Ring of Fire (June Carter), lever jag mitt liv. Å bara njuter, verkligen NJUTER.
Men vad annars? Jag är ju jag. Utan hjärntumör. 





image35

 Johnny Cash.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej snyggo! Satt oxå å blev rörd av programmet! Ja vi måste verkligen ses snart. Jag tänkte att jag kunde väl ta bussen ut nån dag? Är så himla glad för din skull, har tänkt på dig så mycket och gör det ännu. Tänk Emilia- nu är du FRI! kärlek och pussar å så hörs vi av efter helgen å bestämmer dag!

2007-07-20 @ 23:43:40
URL: http://leno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0