Det går att se på Formel 1..



Det GÅR faktiskt att titta på Formel 1. Om man verkligen, verkligen anstränger sig. Och man måste titta från start, annars tappar man bort sig. Sen måste man ha en favorit som man hejjar på, annars kan man lika gärna lägga ner. Idag hejjade jag på Lewis Hamilton. Han var snygg och låg sist. Det blev liksom bättre när han låg sist, för då kunde han ju inte bli dåligare, och så fort han körde om nån så blev det i alla fall lite spänning.
Jag är stolt över att ha sett på Formeil 1 i över en timme. (Ja, ni ska ju inte tro att jag orkade se klart...!)

Idag har jag städat ur hela förrådet. Dammsugit, skrubbat golvet och burit in alla saker som jag var tvungen att bära ut!
Jag är duktig jag! Eller varför inte citera Gessle, (min absoluta favorit...) "Jag är en händig man"? URK!


For now..



image36Lewis Hamilton. Dagens Favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0